PROMOTION ON BOOKS OF HEAVEN ON THE EARTH OF SRIWIJAYA BY USING SOCIAL MEDIA
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Alma, Buchari. 2016. Manajemen Pemasaran dan Pemasaran Jasa. Bandung. Penerbit Alfabeta.
Angelica, Diana dan Hirson Kurnia. 2013. Manajemen Riset Pemasaran. Jakarta. Penerbit Salemba Empat.
Hasan, Ali. 2013. Marketing danKasus-Kasus Pilihan. Jakarta. PT. Buku Seru
Helianthusonfri, Jefferly. 2018. Praktis dan Mudah Membuat Toko Online. Jakarta. PT Elex Media Komputindo.
Kotler, Philip dan Kevin Lane Keller. 2009. Manajemen Pemasaran. Jakarta. Penerbit Erlangga.
Makmur, Rakhmat. 2018. BisnisOnline. Bandung. Penerbit Informatika Bandung.
Morissan. 2007. Periklanan dan Komunikasi Pemasaran Terpadu. Tangerang. Penerbit Ramdina Prakarsa.
Muhaimin. 2009. ManajemenPendidikan. Jakarta. Prenadamedia Group
Sunyoto, Danang. 2015. Strategi Pemasaran. Jakarta. PT BukuSeru.
Susanto. 2017. The Power Of Digital Marketing. Jakarta. PT Elex Media Komputindo.
Wijayanti, Titik. 2017. Marketing Plan! Dalam Bisnis. Jakarta. PT Elex Media Komputindo.
DOI: https://doi.org/10.46961/jip.v7i2.83
Refbacks
- There are currently no refbacks.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Indexed by:
Publipreneur Polimedia
Politeknik Negeri Media Kreatif.
JL. Srengseng Sawah, Jagakarsa, Jakarta 12640 Indonesia
Email: [email protected]
Publipreneur Polimedia is licensed under a Creative Commons Atttribution 4.0 International License.